TråkTisdag

De varnade för snöoväder idag. När vi vaknade var det faktiskt lite vitt ute, mysigt :) Det blev på med varmaste jackan och mina varma uggs. Typsikt när man klär sig efter vädret att när man kommer till jobbet så regnar det, det innebär att det inte bidde några promisar idag, blöta fötter är inte så skoj :(

Det är bara så typiskt liksom.

Tisdagar är ganska tråkiga dagar tycker jag, den avslappnade känsla som man fick under helgen är som bortblåst och det är fortfarande långt kvar till nästa helg. Imorgon är det i alla fall mitten av arbetsveckan.

Det är lustigt, jag satt och tänkte att "nu ska jag allt blogga, mitt i veckan och allt" men nu känner jag att inspirationen är helt väck. Hmm... får ta och äta en satsumas och titta lite på tv, kanske kan jag bli lite inspirerad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback