en vanlig söndag

Denna dagen känns som att den har varit evighetslång. Jag kollade nyss på klockan och tänkte att den måste ju snart vara 20, men inte än på 2 timmar. :)
Har gjort allt och inget idag.
Projekt storstädning avslutades med dammsugning och så fick vi rensa avloppet i tvättstugan och duschen (förebyggande). Sen så färgade jag håret (inte jättenöjd med färgen men jag kommer väl att få till det nångongång). Bild på håret kommer en annan dag, jag är fortfarande röd i ansiktet :(
Sen har jag sett en massa Gossip Girl som jag inte har hunnit med tidigare, tagit ett varmt och härligt skumbad och så nu har vi ätit middag.

Det gäller att jag håller mig såhär trött som jag är just nu för vi ska upp riktigt tidigt imorgon och då gäller det ju att man vaknar när klockan ringer...

Arne Anka?


Kommentarer
Erica säger:

Ja, de måste det nog vara för den ser för snäll ut för att vara Anna Anka =)

2010-10-25 | 08:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback