Trädgårdsarbete

Klockan är bara halv 3 och jag känner mig väldigt nöjd med min prestation idag. Jag var ute redo för jobb redan vid 9:30 i morse faktiskt. M visade mig hur trimmern fungerade, så nu har jag trimmat, krattat, sprungit med skottkärran, klippt ner oönskade buskar, sprayat bort ogräs och så trimmar, krattat och "skottkärrat" lite till, Puhh! Effektiv!
Jag känner mig dock mer mör i kroppen nu än efter ett träningspass. Har precis tagit en varm dusch och sitter nu i soffan och funderar på nästa steg.
Föresten så har jag ju faktiskt bäddat rent i sängen också och bytt handdukar.

Tror att det får bli en sväng till affären för att införskaffa lite choklad till kvällen :) Mörk choklad är min nya favvo, att det dessutom är lite points i dem är liksom bara en bonus :)

M och hans föräldrar håller på att fixa våra fönster som det har regnat in i :) Hoppas att det hjälper!

Nej, en sväng till affären, sen tända lite ljus och dricka en kopp té och kanske läsa lite i min braiga bok.


workinggirl


workingboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback