Ullared - totalt galet!

Jag har ont i hela kroppen! Varenda muskel i kroppen gör ont.
Varför?
Jo, för att jag har varit på Ullared.

Min kompis Emmie och jag träffas inte särskilt ofta tyvärr så nu hade vi bestämt att träffas på Ullared, shoppa och snacka en massa skit. Slå två flugor i en smäll!
När jag körde in på parkeringen vid 10 i morse trodde jag att jag skulle dö. Har ALDRIG  sett så mycket folk där. Kön var sjukt lång och det var bilar överallt som letade parkeringsplats. Precis som jag fick göra.
Det slutade med att Emmie som hade lyckats hitta en plats gick runt och frågade de som hade påsar om det skulle åka hem. Till slut fick vi napp! Sen var det bara att försöka få en vagn och efter det stå i den sjuuuukt långa kön. Vi köade 1 timme och FYRTIOFEM minuter innan vi var inne. Kan ni förstå?
Men har man kört i 1,5 timme så vill man inte åka hem igen.
Vi var ju inte direkt ensamma inne i varuhuset heller.. men att shoppa är ju alltid kul, eller hur?!?

När jag kom hem åt vi tacos och nu halvsover jag i soffan. Kommer sova gott i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback