jaha ja

Sitter och försöker se "Män som hatar kvinnor". Det går sådär, vet inte om det är för att jag sitter här själv och M däruppe eller om det är att jag inte älskar denna filmen. Eller så har jag bara svårt att koncentrera mig. Blä.
Den är ju bra. Det är den. Men, den kanske kommer igång mer snart.

Har förövrigt surfat slut på internet också. Igen. Fatta hur ofta jag lyckas med det, jag läser alla mina favvobloggar, jag surfar runt på fejjan, läser nyheter, kollar kläder, resor, kollar på hus som vi inte har råd med, inredning. Jaa ni vet, allt! Men sen så tar det slut. Allt blir tråkigt liksom.

Jaja, jag ska inte klaga nu. Skönt att ta det lugnt och slappa efter en hektisk vecka. Imorgon ska vi fortsätta här hemma. Fixa i trädgården och så ska jag fixa med min garderob och lägga ut lite mer tradera annonser hade jag tänkt.

Oh shit, jag höll precis på att flyga högt här. Puhh. Kanske skulle tända en lampa eller nått. När det händer spännande saker i filmen blir det mer otäckt när det är alldeles mörkt och tyst här. usch ja.
Nej nu börjar det nog hända saker ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback