Mitt i veckan

Det var skönt att inte komma hem så sent idag. Onsdagar är min "lediga" dag. Måndagar är det viktväktarna, tisdagar tränas det och även på torsdagar är det träning. Och sen är det helg. Men har man ingenting att göra så hamnar man bara framför tv:n varenda kväll.
Blev faktiskt intervjuad av tidningen i måndags på VV, både Sara och jag. Och det kändes ju väldigt kul att kunna säga att jag har gått ner 18,2 kg :)

Annars så har jag inte så mycket att berätta, jag jobbar och står i. Har mycket att förbereda på jobbet inför en stor mässa om en månad. Det är jättekul att få vara med i alla steg av en mässa, för jag får ju åka med på mässan och bygga den och jobba där också :) Hur kul liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback