onsdag

Jag har träningsvärk! Blä! Varje gång jag rör mig, särskilt vid i och urstigning av soffa/stol/bil. Jäkla otränade muskler. Eller har man träningsvärk även om man är vältränad? Jag har aldrig varit det så jag vet ju inte.
Igår var det i alla fall skivstång/kondition, trodde dock jag skulle svimma efter halva tiden så nu blir det ett rejält mellanmål innan träning.
Har kommit fram till också att onsdag är min vilodag. Enda dagen förutom fredag som jag kommer hem direkt efter jobbet direkt, man hinner slänga i en tvättmaskin eller plocka lite med divers saker. När jag är hemma vid 20 efter träningen är jag inte SÅ pigg på det.
Bra att inte ha för många sådana dagar dock, då slutar det med att man bara sätter sig i soffan framför tv:n och inte gör ett dugg om kvällarna.

I måndags var det vägning, hade gått ner 1,3 vilket är bra fast inte riktigt så bra som jag hade velat, var ju för två veckor nämligen. Men nu har jag några egna mål uppsatta framför mig. Vi får hoppas att jag klarar dem!

Vet ni vad, nu är det ju IDOL! Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback