Söndag igen

Efter en shoppingdag ute i blåsigt höstväder tappade jag upp ett riktigt varmt skumbad när vi kom hem. Så tända jag lite ljus och satte igång en relaxskiva. Myyys! Jag älskar att bada. Man blir så himla avslappnad! Synd att jag är lite för lång för vårat badkar dock. Undra om det finns extra långa badkar? Det skulle jag vilja ha.

Efter badet blev det söndagsmiddag med tända ljus och lugn musik på i bakgrunden, HUR romantiskt låter inte det, va? Men det var två M som gjorde det lite mer vardag än romantik. Mjölk och mysbyxor ;)

Nu är det parlamentet på tv, sen ska M se någon ny thrillerserie på 1:an. Får se om det är något att ha.

Hoppas på en inte alltför stressig vecka, vore skönt med en helt vanlig lagom stressig vecka för omväxlings skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback