Nöjd

Nu är jag helt slut, men riktigt riktigt nöjd med allt som jag har hunnit med idag.
Vaknade till finfint väder, perfekt när tanken var att vi skulle fixa ute.

Medans M och hans föräldrar fixade med sitt så krattade jag löv, rensade rabatter, krattade upp ruttna äpplen och städade fint i trädgården. Jag tog mig också ut på en liten promenix. Jag har varit så effektiv!

Det blev några rundor med skottkärran.

Nu har vi precis ätit italienska köttbullar i tomatsås med pasta. Mums!

Jag tror att jag säkert kommer somna riktigt gott ikväll, kanske till och med i soffan. Varenda muskel i kroppen värker, jag som pratade om att allt jag skulle göra imorgon också... vi får väl se vad jag orkar.


Kommentarer
Erica säger:

Kan man få recept på köttbullarna? =)

2011-04-10 | 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback