2011 - vi är faktiskt ganska moderna

Jag fick precis ett sms. Från min tandläkare om att jag har en tid där imorgon. Gu så bra! Sånna nymodigheter liksom. Dessutom så är de väldigt flashiga när man kommer dit. Man knappar nämligen in sitt personnummer på en dator när man kommer och på så vis checkar man in. Smidigt!  När jag bokade en tid fick jag ett kvitto (ja som på Ica) med tiden och datum och allt.

"Förr" i tiden så fick man ett vykort hem sen var det inte mer än så typ.

Annars är det bra, veckan är i gång och jag är som vanligt trött. Tisdagar är jobbigare än måndagar, så är det. Har kommit fram till att det är dags att ta tag i mitt liv igen, sakta men säkert. Jag hade ju ett "jävlar anamma" innan. Ska försöka hitta det igen tror jag.

Nej, jag ska gå igen den stora högen med reklam som lägligt nog alltid kommer löneveckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback