Fortfarande söndag

Dagen går fort även när man tar det lugn. Känns dock alltid lika skönt att vara någorlunda utvilad inför en ny arbetsvecka. 
Vi har precis ätit en god middag och jag sitter och dreglar till Top Chef -Just Deserts. Allting ser mumsfilibaba ut. Igår såg vi vårt favvo tårtprogram och då var det samma sak. Vi borde nog sluta titta på sånt.

Ska snart se på bitchiga hemmafruar innan jag tar mig en liten spakväll. Jag köpte en ansiktsmask igår med choklad och apelsin... ska bli spännande att testa den.

Ikväll blev det kyckling som fått marinera i egenfixad vitlökig marinad med ris, sallad och kall beasås.


Lizzy har verkligen en "sweet tooth" hon särskilt för glass. Hon kastade sig på min glass så fort M gav mig den. Hon fick dock klara sig utan att smaka. Choklad är giftigt för kissemissar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback