Idag är det visst tisdag

Jag är på bra humör! Det är lagom att göra på jobbet just nu så det är skönt att komma tillbaka till och därför är jag på bra humör. Väldigt trött dock. Somnade alldeles för sent igår så ikväll är målet att somna "normal" tid.
Det är svårt att komma in i vardagen igen när man har varit ledig i 4 veckor.
Min tand är finfin nu, mycket finare än innan. Det var underbart när bedövningen släppte igår. Jag slapp dregelvarningen och fläskläppen.

Planen ikväll är att inte somna i soffan. Det är väl en lagom plan såhär en tisdags kväll? Jag skrev nästan fredagskväll, men vadå, det är ju snart fredag också :)

Vi har precis ätit en jättegod middag med lax, cous-cous/grönsaksröra och sås. Blev mycket nöjd med resultatet!

Visst ser det gott ut?

Den nakna sanningen, såhär ser det ut när jag geggar ihop allt. Vadå? Det ska ju ändå blandas i magen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback