Regn regn regn

Tisdagkväll och jag har placerat rumpan i soffan och dragit en filt över mig. Ute smattrar regnet mot rutorna och man börjar känna att det är kallare ute nu på temperaturen inne. Perfekt tillfälle att tända lite värmeljus och kanske ta sig en kopp té.
Vi har precis ätit middag och M gör sin del av köksarbetet, diskar. Vår fördelning fungerar bra, för det mesta. Jag lagar mat och han diskar.

Igår var det premiär för träningen för min del också. Började med ett stenhårt afropass. Det känns i rumpan idag kan jag lova. Oj så vi skakade. Men åh så kul!
På torsdag är det "latinamerikansk dans" (tydligen är de inte certifierade i zumba så då får det inte heta så). Blir intressant.

Nu har jag hunnit med att både prata med pappa i telefon och hänga upp tvätt i tvättstugen sedan jag påbörjade det här inlägget. Ska avlsuta så jag kan ge mig på att fixa lite med mina klor. Det är precis vad de har blivit, dags att korta ner lite.

Idag serverades det korvstroganoff med ris och en stoooor sallad till middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback