Take it easy

Även om segheten från igår är som bortblåst så orkar jag inte göra alltför mycket idag ändå. Lite snabb städning och sen har jag vilat upp mig i soffan. Suttit och drömt mig bort till fjärran länder och en ny höstgarderob. Först ska jag bara vinna en miljon så kan jag göra drömmarna till verklighet.

Alltid när jag har sovit borta så surar Lizzy lite. Hon brukar protestera genom att blänga på mig och lägga sig hos husse istället för mig. Alltid samma sak. I natt vaknade jag dock till när jag vända mig om och då flög hon upp till mig och la sig vid min mage. Alltid lika mysigt.

Nu ska jag se klart en b-tvfilm och sen ska vi steka pannkakor. Det lär ta en evighet, M skulle kunna äta typ 20 stycken till middag, sen är det lunch också.

Igår myste mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback