Tankar

Några saker som jag har kommit fram till:

- Om man läser en "jag kan inte sluta läsa"-bok så tar den ju faktiskt slut snabbare, eftersom man inte kan sluta läsa den.

- Min nya absoluta favoritglass är delicatobollsglass. My god! Den var så god, med bitar i och allt. Undrar om det går att köpa i stora lådor?

- Det går inte att köpa färska jordgubbar längre, vad hände? Jag som ville köpa och göra sylt och sagt.

- Det går att köpa färska jordgubbar utanför citygross, men den "damen" som säljer dem ser ut som hon ska bita huvudet av dig om du kommer för nära. Vad hände med att ungdomar sålde jordgubbar som sommarjobb? De brukar ju mest se uttråkade ut, inte farliga.

- Tiden går fort när man har roligt, men snart är semestern slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback