Julafton

Då var julfirandet nästintill över för i år. Tydligen tyckte tomten att jag hade varit väldigt snäll i år, med tanke på hur många fina klappar jag har fått.

Vi hade en mysig julafton med familjerna, god mat, glögg och musikfrågesport.  Juldagen är nog den dagen då man känner sig som mest pluffsig på hela året. Så mycket mat och annat gott som man stoppar i sig hela tiden.
Dock är det ju bra att man blir lite extra taggad för att börja sitt nya liv 2012, för visst ska man alltid det? Det ska jag i alla fall göra denna gången, mindre stress (man kan ju drömma) och mer hälsosamt tänk. Träningskort ska införskaffas..

Men tillbaka till julen och allt mysigt med det, för vi har ju faktiskt nästan en vecka kvar av året att njuta på ;)

Jag är lite julfin

julgranen

Tomen läser på klapparna

M öppnar en spännande juklapp

efter klapparna och efter maten bidde det lite vin...

min fina familj


Kommentarer
Anonym säger:

HEJ

Glömmer bort att bara för att jag kan läsa om dig vet inte du vad som händer med mig.

OK, en helg i Jan eller Feb, Ullared, here we come!

Var bara kort uppe i Norrköping. hann inte med mycket.Kramar

2011-12-28 | 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback