110213

Imorse när jag hade vaknat, innan jag åkte iväg på äventyr med Sara provade jag på zumba för första gången. Yeey!
En del i min plan att komma i ordentligt "viktväktar-mode" igen. Perfekt att kunna träna hemma efter jobbet eller på helgen när det passar. Jag testade i alla fall och det var riktigt skoj! M är dock förbjuden att titta eller att vara på samma våning i huset.
Kändes bra att fått det gjort redan innan frukost.  Efter det vet ni vad jag gjorde, om inte läs tidigare inlägg. När jag kom hem från vårat äventyr var jag riktigt taggad att gå ut och gå. Jag vet inte om det var ångest efter morotskakan eller om det är det vackra vädret som lockade. Men eftersom M hade hemsk huvudvärk och inte ville ge sig ut i den starka solen fick jag traska själv.
Det gick ju bra det också, även om man inte riktigt kunde gå i fulltakt eftersom det är så jäkla isigt överallt.
Tog 30 minuter att gå den rundan jag gick, också en sak som jag lätt skulle kunna göra efter jobbet. Dock så är kombinationen med mörker och isiga vägar inte det bästa. Vi får se. Röra på mig ska jag i alla fall!

Middagen idag blev jättebra. Vi åt fläskfilé i dragonsås med tagliatelle.

Visst ser det smarrigt ut?

Nu har jag gjort mig förtjänt av soffhäng resten av kvällen, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback