Hemkommen från Ullared

Jupp, det blev en tripp till Ullet.

Sara och jag har planerat inför denna shoppingturen riktigt länge nu och det var ju himla trist när jag blev sjuk, var lite orolig att det kanske inte skulle kunna bli av. Men jag piggnade ju till så pass mycket igår, har inte haft några symptom på 48 timmar heller idag så det blev ju bra.

Jag känner ju nu att jag är hur trött som helst och att jag har varit igång många fler timmar än vad jag har de senaste dagarna. Men det var kul! Alla 4 är nog ganska utslagna nu i alla fall.

Blev inte alltför mycket "rolig" shopping för oss. Jag har ju inrednings-inköps-stopp och det innebär ju att man kan inte handla en massa sånt. Jag struntade helt enkelt att titta på det alls. Bäst så! Blev några klädesplagg och en himla massa förbrukningsvaror till hemmet, ni vet typ diskmedel, deo och fryspåsar (såklart!)

Köpte en film som jag har varit så sugen på att se igen jättelänge nu. Hittar man den för en billig peng kan man lika gärna köpa den, eller hur?

 

Sen är det ju kul att titta i affärerna utanför också, eller hur? På Scorett Outlet hittade jag ett par perfekta vårskor. Typ Converse men ändå inte. Dragkedja på sidan, himla skönt för slöa mig.

Visst är de snygga?

Det var dessutom hur billiga som helst! Me like!

 

Nu har vi plockat upp allt som vi handlade och det är väl dags att laga lite mat innan MELODIFESTIVALEN börjar!

Äntligen Äntligen Äntligen!

Som jag har längtat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback