Dagarna går

Det nya året verkar gå lika snabbt som förra året. Den här veckan har flugit iväg. Jag har jobbar måndag, tisdag och onsdag, det var faktiskt riktigt skönt att börja komma in i rutinerna igen. Nästa vecka är det jobb för hela slanten, veckan är dock full med roligheter som konferens, strategidagar, julfest och besök från Finland. Roligt! Igår påbörjade jag en rensning i ett av våra fyra förråd. Planen? Ett rensa, slänga och packa om. Jag kom en god bit och sen kom Sara och Martin hit och vi åkte på bio. Idag fortsatte vi med rensningen. Vi har rensat ut SÅ mycket saker och fått riktigt bra ordning i förrådet. Bara 3 förråd kvar. Imorgon blir det en sväng till tippen för att kasta allting som inte ska sparas, skänkas eller säljas på loppis. Ja just det loppis, det måste jag hitta en att stå på i vår. Har massor med saker att sälja.

Ikväll blir det inte någon mer rensning i alla fall. Det ber en lugn kväll i soffan med en film eller två. Jag hittade lite roliga saker bland alla kartonger som jag ska visa er lite senare tänkte jag. Mycket roliga minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback