Intensiv vecka

Oj oj, denna veckan har verkligen varit intensiv. Inte nog med vanligt jobb så har vi haft konferens. Inte nog med konferens så har det varit årsmöte med den fackliga klubben på jobbet (får ju inte missas) och så har det varit middag efter en heldag av konferens aktivitetet med alla jobbarkompisarna. Dessutom har jag varit med i festkommitén och planerat och fixat inför festen som vi hade igår. Försenad julfest :)

Något som alla dessa dagar har gemensamt är god mat. Det är underbart att det alltid serveras så himla god mat. Både luncher och middagar och så den perfekta avslutningen igår, amerikansk buffé. Tänk er grillade majskolvar, bakad potatis, revbenspjäll, vitlöksbröd. Det vattnas i min mun bara jag tänker på det. Med god mat kommer ju då också mycket points dessvärre. Det är omöjligt att luska ut hur mycket det varit i all mat vi har ätit i veckan, så det ska bli väldigt intressant hur det har gått denna veckan.
Men vet ni vad, nästa vecka kommer det gå hur bra som helst. Vill ni veta varför? Jo, för då kommer träningen igång. Underbara träningen.
Jag ska dock mjukstarta och köra ett pass de första veckorna, sen kanske jag trappar upp det så småningom. För första gången på länge kan jag faktiskt känna att "Beach 2011" faktiskt kan vara ett mål för mig att nå.

När jag kom hem igår (min snälla make hämtade mig) hade hans föräldrar kommit hit. Så idag fick jag sällskap när jag var iväg och storhandlade, vilket alltid är trevligt. M han fick skotta snö han. För tydligen så är det ingen av vädergudarna som har lyssnat på mina önskemål och sol och värme och vår!

Snart kommer det upp ett inlägg med lite bilder från gårdagens fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback