Lördag

Igår blev det läggdags ganska tidigt och jag tror jag nästan somnade innan jag la huvudet på kudden. Man är trött efter en intensiv vecka.
Idag tog vi sovmorgon eller jag vaknade vid 8 typ och låg och drog mig en timme eller så. Efter lite småfix på förmiddagen kom Sara hit och så åt vi lita kycklingsallad (mums). Sara har länge tjatat om att hon inte har fått se något film i biorummet, så nu var det dags för det.  Det blec Eclipse, jag fick den i julklapp och har inte sett den här hemma ännu. Sara som inte är ett SÅ stort Twilightfan som vissa andra fick vissa delar förklarade för sig så att hon skulle hänge med ;)

Nu är det mys i soffan med en kopp té och någon miniserie som M har spelat in. Kvällen lär nog fortsätta i soffan, den är ju så himla skön!
Imorgon hoppas jag på en promenad i det förhoppningsvis fina vädret och sedan en liten rensning i ett förråd. Ungefär det man hinner med innan helgen är slut och det är dags att börja jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback