Minnen

Det var så himla roligt att sitta och titta igenom alla saker som vi har sparat. En heldel slängde vi ju men vissa saker kan man ju inte slänka.

Jag samlade på suddisar ett tag, här är några häftiga.

Jag har hur mycket böcker som helst!

Min mamma jobbade ju på bokhandel så det är väl inte så konstigt. Här är i alla fall några bra som jag kommer ihåg att jag gillade, och så sagan om vanten som var hur fin som helst.

Jag älskar böcker!

Hittade några tjusiga tavlor som jag tror min syster har gjort till mig (?)

När M var liten så hade man inga leksaker, då fick man göra skuggfigurer. Haha! Nejdå, men roligt att det fanns böcker om alla figurer man kan göra.

M hade sparat ett rolig utklipp :)

Jag designade min egen kalender, hur snygg!?

Jag hittade mitt löshår, något trassligt och ljusare än min nuvarande färg.

Vårat fina balfoto (där jag för övrigt hade lösthåret)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback