Jag är tillbaka

Hej på er! 3 veckor har nu gått sedan jag bloggade sist och det har varit 3 fullspäckade veckor. Jag har fortfarande 1 veckas ledighet kvar och den veckan ska vi spendera här hemma. Nu har vi farit och flängt så pass mycket de senaste veckorna att jag knappt vill sätta mig i en bil.

Vi började semestern med att åka på bilsemester till Frankrike och vackra Normandie. Verkligen en "once in a lifetime"-resa. Jag lovar att bombadera er med bilder sen, vi tog över 1000 stycken :)
När vi kom hem hann vi med att tvätta alla smutstvätt innan vi satte oss i bilen och körde upp till familjerna och vännerna norröver. Där stannade vi ungefär i en vecka och hann med massvis med roliga saker.

Nu är vi som sagt hemma och jag njuter så pass av det så idag blev det en tur till Ikea :) Man kan ju inte sitta hemma hela tiden och är det Ikeaväder så är det, eller hur?

Jag återkommer med massvis med bilder från sommarveckorna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback