Sommartider

Sorry för dåligt bloggande i veckan. Jag har som vanligt många bra ursäkter, men ska inte trötta ut er med dem.
Kan istället berätta att jag har gått runt och hade väldigt ont i min stackars rygg i veckan, det började i söndags och sen blev det bara värre. Efter samtal med sjukvårdsrådgivning och efter att min kollega som utbilder sig till sjukgymnast kollat lite så kom vi fram till att det kanske var typ diskbråck, ischas eller diskbuktning av något slag. Ont gjorde det i alla fall.
Jag fick lite övningar att göra av sjukgymnasten på vårdcentralen och hur konstigt det än låter så hjälpte de nästa direkt. Det har blivit mycket att stå upp och jobba vilket jag iof borde göra varje dag. Igår var jag ledig (vad vi gjorde kommer i ett annat inlägg) och vi gick runt väldigt mycket, nu känner jag knappt av det.  Har nog konstaterat att det kanske har lite med min arbetsställning att göra. Hur jag sitter/står och jobbar liksom. Håller tummarna för att de sista dagarna nu innan semestern inte ger mig ont igen bara.

Nu har det mörkna på och åska och blixtra här. Mullrar riktigt högt :( Me don't like! Dessutom är det inte så lyckat att se på tv då och jag vill ju se "The Killing" som vi spelade in i torsdags, aja får väl ta och läsa en bok kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback