Summertime

Efter vårt tur i Frankrike och en snabb sväng hemma tog vi bilen och körde upp till våra gamla hemtrakter.  Sara följde med ett par dagar och i måndags hade hon och jag en riktig tjejdag. Först var vi hos frissan, sen blev det en rejäl shoppingtur innan vi åkte hem och gjorde oss snyggare än vad vi redan är ;) Sen blev det middag på en uteservering och några öl.
Vi har även hunnit med bildvisning för våra familjer från vår resa (de behövde inte genomlida alla 1000 bilderna dock, jag hade halverat det), ätit glass på smultronstället (ett måste) och busat på busfabriken med Dexter.

Ibland så kan man sakna att bo så nära alla och kunna ha möjligheten att göra så mycket mer saker utan att behöva köra långt. Men så får man sin dos och så kommer man hem och då vill man ingenstans. Eller det blev ju inte riktigt rätt, vi vill ju flytta men inte så långt, bara till en liten större håla än den vi bor i nu.
Min systers mysiga balkong

De har det så himla fint och dessutom bjuds det på riktigt god mat :)


Jag och min sister from another mister :)


We like to pose :)


Food!


Glass på Smultronstället - innan vi började äta var vi laddade...


Efteråt - inte lika laddade längre... det kändes som glass ut genom öronen.


Syster och jag var ute och åt jättegod mat för att förfira hennes födelsedag.


Sen träffade vi pappa och hans sambo, så vi tog några öl med dem på en uteservering.


pappsen och jag


To be continued...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback