Lördagsgrillning hos pappa

Kom hem för någon timme sedan. Jag är så trött, man blir det av att åka bil. Dessutom blev det en extra åktur eftersom kylskåpet ekade tomt.

Igår gick jag på en rejäl shoppingtur med svärmor på dagen, inhandlade både sådant som behövdes och sådant som kanske inte var lika nödvändigt.

När svärmor sedan klippte Ms hår fick jag för mig att klippa luggen lite, den var så himla ostyrig. Upptäckte dock att jag klippte den lagom för att ha hellugg också. Tänka sig!

På kvällen var vi hembjudna till pappa och hans sambo på grillning.
Jättegod mat, vin och massa prat blev det och sen somnade vi gott när vi kom "hem".


grillmästaren :)

pappsen och maken

Min "yeey, vin"-min!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback