Underbara dagar

Att vara ledig 5 dagar i sträck är verkligen en försmak på hur sommarsemestern förhoppningsvis kommer att bli.  Jag älskar't!
Vi har verkligen fått mycket gjort men samtidigt har vi tagit det lugnt och bara njutit :)
Skräp har blivit slängt, bilarna har blivit tvättade, gräset har blivit klippt, utemöblerna är rengjorda från all hemsk pollen. Grillen har gått varm och solkrämen har också den blivit välanvänd.

Igår tog jag en tripp hem till Sara för lite girltime. Vi gick och tittade på hennes nya lägenhet och handlade lite förnödenheter inför kvällen då vi drack vin på hennes balkong och åt kycklingsallad. Lite senare på kvällen fick vi sällskap av en kompis till Sara och en gammal jobbarkompis till oss båda. Skratten fortsatte och vi hamnade på Harrys uteservering. Mysigt att bara sitta så ute bland folk. Det är skönt att gå ut på sommaren då alla uteserveringar är framme tycker jag. Dels så blir det billigare när man inte behöver betala dyra inträden och dels så luktar det inte lika mycket svett och sånt uschligt som det ibland kan göra.

Efter att ha sovit dåligt i natt så somnade jag lite i solstolen när jag kommit hem. Skönt!

Imorgon ska vi inte lyxa till det med sovmorgon minsann, nej för vi ska hinna städa här hemma innan det blir så himla varmt. Sen kan man kanske vila lite i solstolen på eftermiddagen ;)

Några bilder blev det igår i alla fall...

en riktigt cool brutta

en riktig fierce top model walk av Sara & Zlatan

söta Sara

jag och Zlatan på Harrys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback