En lördag i mars

Idag har varit en jättebra dag. Jag vaknade alldeles för tidigt och var nära på att gå upp och lägga mig i soffan men lyckades somna om (första bra grejen). Vaknade på en mer human helg tid och åt frukost i lugn och ro.
Sen drog vi iväg på en tur till storstaden. Väl där så tittade faktiskt solen fram bakom alla moln (bra grej nummer 2).

Efter en lunch på subway (mums! måste ju vara bra grej nummer 3) så var planen att hitta en klänning inför kommande festligheter. Jag hade tänkt mig att H&M skulle vara den perfekta affären att hitta en klänning i, men jag kom därifrån med en ny vårjack, som jag också behövde men inte hade någon plan på att hitta idag (bra grej nummer 4).

Klänning hittade jag istället på Indiska (bra grej 5, jag hittade det jag ville ha). Sen hittade jag dessutom ett par snygga nagellack (alla bra saker man hittar är ju bra (6)).

När vi kom hem åt vi jättegod mat med klyftpotatis, varmrökt lax och romsås (bra grej 7) och så som ni märkte av tidigare inlägg, en udda film ( bra grej 8).

Jo, en bra grej till (nummer 9), när vi kom hem så hade en hel del snö smält undan, yeey!

Kan ni förstå vilken bra dag detta har varit? 9 bra grejer på en dag, det är ju nästan för bra för att vara sant!

För att få ihop hela 10 bra grejer så kan vi väl slänga in att M är glad att det går någon Monty Phyton dokumentär på tv.

nya lack

min nya klänning, vad tycker ni?

nya jackan

mycket najs, dessutom var det 50% på den. Hur perfekt?

mums mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback