Lördag

Det var riktigt galet skönt att sova utan att en väckarklocka väckte mig idag! Det har varit en intensiv vecka så helgen får gå åt till att vila upp batterierna lite tänkte jag.  Vi har dock varit ute och satt nya läckt på vår bod. Nu slipper vi att det snöar in där i vinter. Woho! Jag frös dock så himla mycket, missade nog när det helt plötsligt blev riktigt höst. Burr!
Nu har jag i alla fall krupit ihop i soffan under en varm filt med datorn i knät. Lyssnar på spotify och surfar runt på en massa bloggar. Lagom ansträngande.
Är dock himla shoppingsugen, jobbigt! Ni vet, bara känslan att gå runt i affärer och så, jag behöver inte tokshoppa, även om det är roligast ;) Aja, får väl se hur morgondagen ser ut.

Igår skaffade jag mig en ny telefon :) Inte så himla annorlunda mot min förra, men när ändå abonnemanget gick ut så kunde jag ju lika gärna förlänga med en ny telefon :) Bidde en vit iPhone 4S. Efter en halvdags användande är jag mycket nöjd i alla fall.

åh, nu börjar jag känna mig lite rastlös. Vet inte vad jag vill göra, jag vill bara göra nått liksom. Känner ni igen känslan? Helst vill jag bara sitta här men jag har myror i benen... måste ta och hitta på något inte alltför jobbigt att göra med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback