TråkMåndag

Måndagar är inget roliga alls. Visst efter en seg helg är det lite skönt att komma iväg till jobbet lite och träffa folk och hålla sig sysselsatt, men det är ändå en såndär jobbig dag. Man är trött, kanske lite grinig och bara seg efter att ha varit ledig.

Dessutom tror jag att herr förkylning håller på att slå sig ner i min kropp. Det har börjat med de där små symtomen, snörvel, ont när man sväljer, man fryser/blir varm om vartannat. Så för att undvika ett långvarigt besök tror jag att det får bli en vitaminboost närmaste dagarna. Försöker direkt komma på om vi har vitaminer hemma, men det är nog lite dåligt på den fronten.
Jag får införskaffa något imorgon om det håller i sig. Det är ju lagom lyckat att bli sjuk när vi kommer in i en ny högsäsong på jobbet.

För att switcha om helt och bli positiv så måste jag säga att jag älskar min höstiga design och särskilt då bilden i min header. Så hösthärlig! Dessutom är jag lite glad för i helgen ska jag på julmarknad. Yeey! Nu börjar julpirret komma...

Ska ställa ner datorn nu och bädda ner mig i soffan och tycka lite synd om mig själv, borde ju egentligen kanske sova, men näe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback