I Stockholm

Sitter på hotellrummet och väntar på att vi ska träffas och äta frukost. Gårdagen gick jättesnabbt.
Flygresan var lite läskig, men den tig bara en timme så det var ju skönt.
Vi blev hämtade på Bromma av vår kollega Hasse som stod redo med varsin latte och choklad! Den lyxen kan man vänja sig vid.

Sen var det mässfix större delen av dagen. Jag hade tankar på utgång på kvällen, men det orkades inte med. Vi åt middag på hotellet och drack lite vin. Sen avslutade jag kvällen med en film på rummet. Åh ja just det, åt min favvo moules frites. :)

Jag vaknade alldeles för tidigt men låg och drog mig läääänge. Ska nog gå ner och knacka på hos Sara snart.

Bilden ska föreställa Tanja och min middag... Om man kan se något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback