Malmö med syster

I fredags slutade jag vid lunch och åkte då och hämtade Fia som kom med tåget. Vi tog "the grand your" på mitt jobb och åkte och storhandlade innan vi la oss i soffan och slappade resten av kvällen.

Lördag morgonen började tidigt då vi skulle med tåget till Malmö vid 9. Vi inledde dagen i Malmö med shopping i ett par timmar och sen vilade vi ut oss på hotellet innan vi gick ut och åt på TGI Fridays (yummy!!). Efter middagen tog vi taxi till Nöjesteatern och såg Legally Blonde - The musical.

Det finns bara en sak jag kan säga om musikalen - OMG!
Så otroligt bra... går knappt att beskriva, ni måste se den helt enkelt!

Fulla med endorfiner (och vin) satte vi oss på en uteservering (ja, i Oktober!) innan vi avslutade kvällen framför tv:n på hotellrummet.

Såhär mysigt hade vi det när vi åt :)

Här sitter jag inte ont anandes om hur mätt jag kommer bli

Fia visste dock hur mätta vi skulle bli

Trotts detta var vi tvungna att äta "oreo madness".

Kan ni förstå att vi satt på första raden i mitten. OMG! Bästa platserna ever.

happy sisters!

Ännu gladare sisters på uteserveringen!

 

Vilken lyckad helg! <3


Kommentarer
Fia säger:

OH MY GOD!!!! Vilken rolig helg vi haft. Tack syster!

2011-10-09 | 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback