TråkTisdag

Tisdagar är väldigt intetsägande tycker jag. Det är fortfarande långt till helgen och man är oftast tröttare än på måndagen.  Trotts tisdagens tråkigheter så har denna dagen bara sprungit iväg. Vi har en lite lugnare period just nu, men man passar på att rensa undan och sen har man alltid i bakhuvudet att det kan slå till och bli mycket när som helst.

Idag var första dagen som jag körde samma väg till jobbet som när jag träffade på grävlingen, det var riktigt obehagligt faktiskt. Jag satt på helspänn hela vägen typ. Dessutom är det ju älgjakt, så det kan ju komma både älg, hund eller jägare utspringande på vägen. Vågade inte köra med hyrbilen idag, den är så fin, men jag ska våga mig på det imorgon. Hoppas dock att min bil är klar snart, saknar den ;)


Utöver att jag går runt här hemma och letar efter saker som jag kan sälja på loppis så har jag inte gjort så mycket. Fick värsta energikicken förut, borde gjort något vettigt då, typ sprungit eller så. Men det var mörkt och regnigt. Jag börjar tror att jag är ursäkternas mästare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback