Borta bra men hemma bäst

Ledsen för dålig uppdatering av le blogg men jag har ju varit iväg på konferens och när jag väl kom hem behövde jag vila upp mig lite. Det är tufft att vara iväg sådär, långa dagar och mycket info att ta in. Men det har varit jättekul!
Vi var på Skåvsjöholm i Åkersberga.

Det bidde inte alltför mycket bilder men några tog jag i alla fall med mobilen.

Utsikten från mitt rum - hade dock gardinerna fördragna för det mesta, satt ju folk och jobbade på taket!

På tisdagkvällen spelade vi mänskligt fotbollsspel! Mitt lag vann (kanske inte tack vare min insatts som mittfältare)

Sofie (som var i mitt lag) är glad över guldmedaljen som vi fick!

Denna kvällen fick vi urgod fick. Kommer dock inte ihåg vilken sort, sej kanske. Till förrätt åt vi gravad oxfié.

Hur gott som helst!

Såhär fint var det i receptionen och det man ser är restaurangen nedanför.

Mitt rum

Onsdagens middag. Lammracks!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback