En blåsig onsdag i September

Nu är verkligen hösten här! Det blåser som attan och idag har det kommit skyfall titt som tätt.
Dagarna fortsätter att springa iväg, ibland känns det som att från att jag går upp tills jag kommer hem från jobbet bara är ett blurr. Inte så att jag är förvirrad hela dagarna men det går så fort.

Har åkt på ett släng av förkylning så träningen har inte blivit något av denna veckan. Får se hur jag känner imorgon, tror nog att det är bättre att avstå så att jag blir frisk först.
Har dock kommit igång och räknat points igen. Vi har veckovägning här hemma både jag och M och då kan man ju försöka tagga varandra lite. Jag hoppas vi ska kunna klara en rejälv viktnedgång denna gången. Behöver komma igång med det igen. Jag var ju så himla duktig innan! Jag får försöka tänka "Go go go" varje morgon när jag går upp.

Jag försökte få en bild på min frisyr. Jag har lyckats få till lite vågigt hår idag and I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback