En helg i September

Orken är tillbaka och jag tänkte slänga in lite bilder från helgens bravader. Vi har verkligen haft en fullspäckad helg med familjen och släkten. Härligt! Dessutom var det inte så stressigt som det brukar vara, kanske eftersom vi tog ledigt igår för att kunna stanna kvar lite längre. Skönt att kunna göra så ibland.

Innan jag lägger upp bilder måste jag bara berätta vad jag lyckades med förut. Jag var på väg ner för trappan här hemma och helt plötsligt halkar jag till och studsar ner de sista trappstegen på rumpan. Hamnar på hallgolvet och allt bara briset. Tårarna sprutar och det gör ont ont ont i rumpan, armen och handen. Nu, några timmar senare har jag ont och kommer säkerligen få en heldel blåmärken. Det är ju inte första gången jag halkar sådär, antingen får jag skaffa sockiplast eller så får vi ha något halkskydd i trappen.

Well well, nog om det.  Nu kommer lite bilder från helgen...


Vi inledde med att gå på 97 års kalas med smörgåstårta och toscakaka :)

Ms morfar var det som fyllde år

gullunge <3

Sen åkte vi till syster och firade pappa och systers man som fyllt år. Efter lite paketöppnande gick vi ut och åt på en mysig fiskrestaurang. Vi avslutade kvällen med desert hemma hos syster.

Hela gänget utom syster

pappa och Gudrun

jag åt moules frites (musslor och pomme). GOTT!

Förresten, ett par av mina nya glasisar!

Lite Rent känsla över denna bilden!

Efterrätten - en klassiker som jag inte testat innan. Mycket gott!

Ser ni vad det är?


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback