Just another day

Idag har jag ett bautastort blåmärke på rumpan/i svanken. Dessutom gör det ont ont ont!!
Har trotts mitt grova handikapp ;) tagit mig igenom dagen. Dessutom var jag sjukt effektiv nät jag kom hem. Det bidde tvätt, fisk och matlagning på en gång, lika bra annars glömmer man bara. Eller så har man suttit in soffan så man inte pallar resa sig.

Ska nog ta och äta lite nu strax och sen ta det lugnt, i soffan ( jag är ju faktiskt skadad).
Där ser ni, jag hamnar alltid där tillslut.

Bilden har inget med inlägget att göra, men jag tycker den är härlig på något sätt...


Kommentarer
Karin säger:

Jag håller med om bilden. Den är härligt annorlunda!

Jag tycker synd om din rumpa, men bättre rumpan än huvudet! :)

2011-09-29 | 07:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback