Ordning i skåpet

Okej, jag är på fixarhumör. Men jag fixar i lugn och ro, så jag tar det ju fortfarande lugnt. Svärföräldrarna sover och M och jag lullar runt på nedervåning och försöker vara lite tysta.

Jag fick ju hem lite nytt smink och nya lack och insåg ganska snabbt att jag inte skulle få plats med det i badrumsskåpen som det såg ut nu. Why not rensa en dag som denna liksom?

Mycket nöjd med hur det blev och det var inte alltför svårt att övertala mig själv att slänga gamla lack som man knappt kunde öppna eller trasiga sminkborstar. Jag börjar lära mig! Man kan inte spara allt, så det så!

Den här ordningen håller sig nog tills på tisdag när jag är trött och stökar runt på morgonen. Men ändå.

Nagellacksjunkie? Jag? Näe!

Förresten, smakprov på hur vår nya badrumsmatta ser ut. Turkost är det nya lila i badrummet!

Vad som blev kvar. Sen förvarar jag ju dem inte på golvet då. Men ja..


Kommentarer
Minna säger:

Ser ju mycket bra ut!! :)

2012-04-07 | 16:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback