Påskafton

Godmorgon på er, eller God förmiddag kanske man kan säga.

Har tagit en härlig sovmorgon och sen satt vi och åt en stor frukost i lugn och ro. Jag tror att det får bli dagens tema. Eftersom vi bröt mot alla långfredagsregler om att vila och tänka på Jesus igår när vi var på Ullared får vi ta igen det idag. I alla fall vila delen.
Ska småfixa lite här hemma, kanske sätta mig och läsa en bok, har så himla många som ligger och väntar.  Många lugna saker finns det att göra här hemma. Vi har ju svärföräldrarna på besök över helgen dessutom och de gillar lugn och ro.

Åh ja just det, vi har fått leta påskägg också! Det är så kul att man inte behöver bli för gammal för det.  Att få påskägg alltså. Sen att min kära make inte berättade att han hittade sitt ägg så när jag hittade mitt och var helnöjd med att jag var först så var jag ju inte det. Hmm...

Hoppas att ni alla får en riktigt mysig och härlig påsk!


upphittade påskägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback