Söndag

Söndag men utan ångesten att man ska upp och jobba imorgon. Yeey! Tycker vi kan ha långhelger mer ofta, inte för att jag inte vill jobba utan mer för att det är skönt med sovmorgon och sånt. Vi har inte gått upp före 10 på två dagar nu. Himla skönt. Men imorgon måste vi upp tidigare för annars blir det jobbigt att gå upp på tisdag, då det är vardag igen.

Efter en sen frukost idag så drog jag på mig träningskläderna och åkte till gymmet. Det var ett välbehövligt pass på gymmet. Hoppas på uppehållsväder imorgon så jag kan ta mig den 5 km rundan som M sprang förut idag. Måndagar är ju min konditionsdag. Jag tror det är viktigt att fortsätta med träningen även när man är lite ledig. Annars är det ett h-vete att börja igen.

Förutom det så har det inte blivit mycket gjort här hemma. Tvättmaskinen går typ, alltid något. Har en massa annonser jag ska lägga ut på tradera också. Skulle gjort det igår men det fungerade inte som jag ville.

Well well, ville bara säga Hej!
Vad tycker ni om min nya header förresten? Kanske gör vi lite små ändringar på den tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback