Keep calm and carry on

Tja Tja bloggen,
 
Jag är så trött på att inte kunna blogga från blogg.se-appen. Det är ju så smidigt, inte alltid jag har datorn igång när blogglusten finns där och när jag har den igång så har jag ingen direkt blogglust istället. Typiskt.
 
Jag jobbar och står i alla fall... dagarna springer iväg, just nu gör det absolut ingenting, för jag har roliga saker att se fram emot. Imorgon är det redan fredag, woop woop! Då ska jag efter jobb och träning ha en tjejmyskväll med Sara och Anneli. Har packat ner 6 tjejiga filmer och hoppas att de gillar i alla fall någon av dem.
 
Ja just ja, höll nästan på att glömma. Idag har vi faktiskt haft några här som kollade på huset. Skönt. Mäklaren fick dock intrycket att de inte var så intresserade, så våra förhoppningar är inte alltför stora tyvärr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback