Saturdays <3

Åhhh helg!
 
Hade en helvetesfredag som började med att jag bröt ihop på jobbet, som jag skrev i förra inlägget så var det all in direkt när jag kom tillbaka och jag tror att jag hade behövt en liten liten mjukstart för att inte hamna i samma sits som innan semestern. Förhoppningsvis var det en ögonöppnare för fler än mig och jag kommer inte behöva känna mig så stressad och ensam i fortsättningen. 
Dagen blev i alla fall liiiite bättre och den avslutades med god mat, vin och OS med mitt hjärta. Dessutom var det som alltid skönt att få prata av sig med världens bästa syster.
 
Imorse vaknade jag när Mattias kom hem från en springtur. Han är så duktig och ger sig ut tidigt på morgonen. Än så länge har vi inte gjort mycket mer än att fylla upp kylskåpet. Ikväll ska vi träffa bästis Sara och hennes kille och äta lite mat och kanske ta en öl. En av oss kör och en av oss tar en öl, vi kör väl sten sax påse om vem ;)
 
världens godaste tacopaj, ett glas vin och handboll
 
Lizzy var väldigt intresserad av vinet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback