Tråktisdag

idag fick jag ett extremt ryck när jag kom hem. Satte igång diskmaskinen och diskade lite saker förhand, tvättmaskinen åkte också igång, packade träningskläder och plockade lite. Lagade italienska köttbullar minus den italienska biten, så med andra ord så gjorde jag kötbillar. Puhh!
 
Nu har jag även hunnit med en dusch och har därefter slagit mig ner i soffan för att andas ut. Brevid här ligger dock en bautahög med tvätt som ska vikas så det blir ingen lång paus här inte.
 
Hoppas jag är lika taggad imorgon när jag vaknar för jag planerar att få mycket gjort på jobbet. Det behövs. Min tanke är att om jag tänker positivt på morgondagen nu så kommer den bli kanon!
 
Kan även berätta att kesella är riktigt mumsigt att äta som mellanmål. Särskilt den med hallon - Mums med stort M!
 
Nu börjar tv kvällen och med den tvättvikandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback