Kalas

Ännu en fullspäckad helg!

Vi kom hem för 2 timmar sen från storstaden där vi har varit över helgen, vi har hunnit med både 60-års och 30-års firande i helgen!  Nu är vi dock trötta som tusan och jag skulle kunna sova i en vecka känns det som.

Jag låter bilderna tala istället nu tror jag..

Vi var på middag och firade pappas sambo som fyllt 60 år.

Med hos hade vi Ms föräldrar :)

Himla trevlig kväll, om man bortser från att Ranelid gick vidare i Mello.

Idag har vi firat min svägerska som har fyllt 30 år :)

I hennes mage ligger dessutom kanske min födelsedagspresent :) En liten bebis som beräknas titta ut ungefär när jag fyller år. yeey!

Alltid så mysigt att leka och kramas med lilla D.

Tydligen så lyckades vi missa att ta bild på den smarriga maten och de finfina tårtorna. Men de fanns där och smakade hur bra som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback