Tiden flyger

Vårat internet har varit segare än segast de senaste dagarna och jag har inte haft humöret att bli galen på att försöka blogga. Nu är det dock bättre flow på det hela.

I helgen var vi iväg norröver. Vi åkte upp redan i torsdags då jag hängde med en av våra säljare "on the road" på fredagen. På fredagskvällen åt vi med syster och make och sen blev det bowling och öl innan vi tog spånkan hem.

Lördagen spenderade jag shoppandes med syster yster och på kvällen var det 20 års kalas. Fullspäckad helg sm vanligt. Men det är ju kul att det händer något ibland.

Helgerna springer ju dock bara iväg och nu är det snart dags igen. Veckan är full av jobb och ikväll har det tränats. Imorgon bitti ska jag på instruktion i gymmet (det är väl dags efter att ha tränat där i två veckor). Sen i helgen väntar vi besök, Ms föräldrar kommer hit. Det blir trevligt!
Skönt med en lugn helg emellanåt också.

På måndag åker jag till Stockholm och kommer inte hem förrän på fredag. Jag ska jobba på möbelmässan i Älvsjö. Det ska bli väldigt kul!

Hur gott är det inte med thaimat?

glada att vi ska få lite mat i magen :)

Syster bowlar

Det är inte lätt att viktväkta när man bjuds på en himla massa gott på kalaset.

Men... jag smakade och höll mig till mina points.. vågen visade -1,3 kg i söndags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback