Ur spår

De senaste två veckorna har varit så konstiga. Inte nog med att jag känner mig ur form med hela points biten så har det varit så mycket negativ energi överallt och det krävs ganska mycket energi åt att göra det negativa positivt.
Nu försöker jag tänka positivt och strunta i det negativa, men det hår sådär.
Något som verkligen hjälper är att det nästan har känts som vår ute idag.
Nästan all snö har smällt och solen sken! Härligt!

Ska bli skönt med helg nu, en helg utan några direkta planer. Det var ett tag sedan jag hade en sån.

Nästa helg är det Stockholm med Sara som gäller :) får se till att vara utvilad tills dess.

På bilden: såhär ser vägen till jobbet inte ute längre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback