Smått och gott

Äntligen gick jag en välbehövlig sovmorgon! Precis vad jag behövde.
Förutom att jag känner mig utvilad (och inser att jag inte kommer kunna somna ikväll) så har vi handlat lite mat och städat lite här hemma.

Det känns som att denna helgen har varit en dag för kort ungefär. Men en arbetsvecka går snabbt! Den här veckan är det dessutom dags att komma igång igen så det ska nog bli bra :)

Veckan som varit har varit intensiv, lärorik och väldigt väldigt rolig! Konferens är kul! Att man har världens bästa kollegor hjälper ju till kan jag lova :) En rolig vecka avslutades i fredags med julfest - som vi alltid har i januari.

Sara, jag och Ida är lite "gangsta".

Skål på julfesten!

Minna är cool :)

När julfesten dog så gick tomtarna på efterfest...

Anneli och Sara mäter fötter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback