1 juli 2012

Tja tja bloggen,
Det har varit ännu en intensiv vecka med extremt mycket jobb så bloggen har blivit lite åsidosatt. Dessutom har jag lite problem av blogga från mobilen så det gör det ju inte lättare. Men nu är jag här i alla fall och jag känner mig faktiskt relativt utvilad, trotts dålig sömn i veckan och en lång dag med shopping igår. Nedräkningen till semestern fortsätter och det är 1,5 vecka kvar att jobba ungefär. Lääängtar! Vi har faktiskt inte planerat så mycket (konstigt med tanke på att jag är ett planeringsfreak). Men det blir nog lite turer hit och dit, dock tänker vi mest hålla oss hemma.
 
Igår var vi som sagt på shoppingtur. Jag hade en lista med saker jag behövde i huvudet, kom kanske hem med hälften av sakerna. M hade en lista han med, han kom hem med allt på den. Att han alltid lyckas hitta saker när det är jag som vill hitta något. Så typiskt!
 
Eftersom jag har jobbar så mycket och M också har passat på att jobba mycket de senaste veckorna så har vi inte riktigt orkat städa eller fixa hemma. Men idag, äntligen! Nu har vi det rent och fint igen. Och M har fått en sommarklippning av håret :)
 
Ska slappa lite här i soffan nu innan jag ska åka till gymmet med Sara och sen vidare till Anneli för att äta tacos och titta på fotbollen. Sen blir det att sova hos Sara, så jag slipper köra hem och komma hem så sent. Då kan jag istället komma tidigt till jobbet imorn (eller få sovmorgon!)
 
Värsta mumsiga lunchen igår på Väla
 
Det blev ett par påsar :)
 
Köpte en fin sommarklänning bland annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback