Ännu en shoppingtur

Dagens planer sket sig när dagen började med spöregn. Vid 12 regnade det fortfarande så då bestämde vi oss för en tur till Väla. Ms föräldrar hade inte varit där sedan ombyggnaden och vad finns det annars att göra när det är dåligt väder ;)
 
Min shoppingbudget har dock blivit mycket stram sedan de senaste veckornas inköp så tanken var mest att lulla runt utan att köpa något. Vi vet ju alla att det är nästintill omöjligt, eller hur!?
 
Jag köpte i alla fall inte SÅ mycket saker... en bikini blev det. Men för att ursäkta mig så har jag letat och letat efter en men inte haft någon tur i att hitta min storlek. Nu hade jag tur, dels så var det rea och dels så fick jag superhjälp och hittade en perfekt bikini. Super :) Första affären vi gick in i och sen var mitt humör på topp!
Köpte även en topp som jag tittade på när syster och jag var i Stockholm, nu var den nedsatt till halvapriset så då tyckte jag mig ha råd med den.
 
Sen gick vi mest runt och tittade, vissa handlade lite mer ;) Åt en sen lunch och drack en god islatte.
Nu är vi hemma och slappar igen. Dricker lite öl och väntar på att Morden i Midsommer ska börja.
 
Älskar semester!
 
Man blir aldrig besviken på maten på det italienska stället på Väla!
 
Köpte lite öl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback