Grå tråkig tisdag

Nu är det inte många arbetstimmar kvar innan jag också blir en av de lyckligt lottade som får semester!
Idag kunde jag pusta ut ordentligt när jag äntligen blev klar med ett projekt jag jobbar i vad som känns dygnet runt i en vecka. Härligt!
Nu är det rensa och se till att allt är som det ska innan jag släpper allt som heter jobb i ett par veckor.
 
Har inte kunnat somna på två kvällarna nu och jag hoppas det är på grund av att jag har haft mycket att tänka på eller att det är varmt för jag behöver verkligen somna tidigt känner jag och sova en hel natt.
 
På tal om semester förresten, eftersom det typ varit skitväder de senaste veckorna, kanske någon dag här och där med sol, så känns det super att ha lite senare semester. Det finns ju de som börjar jobba igen nästa vecka på jobbet. Idag var en sån dag, grått, tråkigt och blött ute och då vill man ju ändå hålla sig inne.
 
 
Vad tycker ni om mina naglar jag precis målat. Visst blev de coola?
 

Förresten, har fortfarande problem att kunna logga in på blogg.se appen så det blir lite mer sporadiskt mellan bloggningarna tills det kommer i ordning. Förhoppningsvis snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback